13 Sep 2007

Pasir putih tepi pantai.. ombak saling berkejaran.. kuang kuang..

Ari nih 1st day posa tapi ari ni bukan nak citer pasal posa.. ni xtvt yg kitorg buat sbelum sampainye bulan ramadhan.. hobi, asik gi mandi laut jek..3-4 kali jugak lah kitorg pegi bejalan ke pantai sini.. Yg lainnye pantai kat sini, tak semeriah pantai kat Malaysia.. walaupun sini lautnye bersih, tapi tak sama atmospherenye dgn pantai kat mesia.. sini, kalau n ak makan, terpaksa la bawak bekal siap2 dari rumah.. kat mesia ade je org jual2 mee udang ke.. rojak ke.. air ke.. ais krim ke.. kat tepi pantai.. sini.. huhu. langsung tadak.. yg ade vending machine aje... cukup tak meriah.. pantai pun lengang aje.. tahla.. org jepun tak suke mandi laut kot.. tapi tak kisah la kan.. yg penting dapat berendam.. air pun sejuk je.. plus takde gatal2 badan kena air masin sini.. Ni antara pantai yg sempat kitorg angkut fotografer roslan tuh.. hehee.. kitorg jadik model2 je...

No comments: