5 Jun 2008

kenape aku malas update blog???

Ini adelah antara sebab musabab aku tak update blog.

- Intenet kat umah tu lembap gilerrrrrr.... nak upload 1 gambo pun amik masa berejam2.. haihhhh... streamyx... streamyx....

- Kat opis pulak bz gilerr... bos pulak dok sejengkal dpd haku... camno nak bukak blog....

- Aku penin pasal master nih... nak amik ke tanak, nak amik ke tanak... nak amik ke tanakkk.... helpp.....

- Aku takde mood nak blog..

- Kat umah, Lya suke main lompat si katak lompat... bz ngan Lya sampai telupe nak hapdet blog..

- Sukati aku la update ke tanak.. ni blog aku... kakakaka....



I loooove these two silly people......!!!

5 comments:

Nik Hasmizie said...
This comment has been removed by the author.
Nik Hasmizie said...

ada cara x payah bukak website blogspot pun untuk hantar post kat blog. Just send normal email kepada alamat yang kau setkan untuk post blog. So maknanya boleh tulis dan draft dlm normal email dan send. Terus dia akan display kat blog kau. Kalau kau set terus publish, so immediately after kau send email, dia akan publish terus kat blog.. boleh attach gambar sekali dlm email tu. Kalau kau set kat blogspot kau tu suruh send email dan dia akan save as draft je, so kena bukak balik la website blogspot dan publish lepas tu. tq

Anonymous said...

fuyoo mijie... aku tak tau pun... terernyer ko.. nak send kat blogspot apa emailnyer.. ishk..

Nik Hasmizie said...

kau sign in kau punya blogspot dan tgk kat kau punya setting tu apa yang kau setkan utk send email direct tu. So sambil2 layan mic outlook kat opis tu, kau boileh layan tulis utk blog kau dan send kat situ. So bos pun ingat kau buat kerja yang berkait ngan opis. Tak tahu ytang kay sebenarnya tgh tulis karangan kat blog kau hehe.Boleh attach gambar terus skali kalau nak. Tapi auto setting dia gambar tu akan display kat ruang palaing atas sekali post kau. Kalu nak adjust, kena masuk blogspot website dan adjust la kat kau punya post tu. TQ

Anonymous said...

=) tak rugi kalau belajar..